Сайт Кременчуцького інклюзивно-ресурсного центру №1
Корекційно-розвиткові програми, затверджені МОН
Нормативно-правова база в сфері інклюзивної освіти
Лист МОНМСУ від 26.07.12р. №1/9-529 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"
Завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання
Завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання
Реалізація функцій соціального педагога з дітьми з особливими освітніми
потребами
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком". Інклюзія. Бібліотека
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами / Методичні матеріали / Авторський колектив проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком», – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 34 с.
Врахування відхилень у психофізичному розвитку дітей під час освітнього процесу
Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти.Керівництво для тренерів
Програми, які мають позитивний експертний висновок ОЦППСР ПОІППО
Допоможемо дитині разом. Обстеження дітей з особливими освітніми потребами. Методичний прсібник. Напрацювання творчої групи
Допоможемо дитині разом -2. Обстеження підлітків з особливими освітніми потребами. Методичний посібник. Напрацювання творчої групи
Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами. Методичний посібник. Напрацювання творчої групи
Психолого -педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. План-схеми програм. Напрацювання творчої групи
Діти з особливими потребами в школі: Психолого-педагогічний супровід/Ольга Романова
Методичні рекомендації щодо використання в роботі корекційно-розвиткових програм. План-схема. Методи роботи.
Знаю.Бажаю.Вміію. Корекційно-розвиткова програма для дітей молодшого шкільного віку з ЗПР зі СДУГ. Автор-укладач. Панченко Д.С. Рекомендована експертною комісією при ОЦППСР ПОІППО. Протокол №20 від 13.04.2017р.
Програма корекційно-розвивальної роботи з молодшого шкільного віку з ГРДУ. Автор-укладач Оклей-Проданюк О.В.
Корекційно-розвиткові програми, затверджені МОН
Нормативно-правова база в сфері інклюзивної освіти
Лист МОНМСУ від 26.07.12р. №1/9-529 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"
Завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання
Завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання
Реалізація функцій соціального педагога з дітьми з особливими освітніми
потребами
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком". Інклюзія. Бібліотека
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами / Методичні матеріали / Авторський колектив проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком», – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 34 с.
Врахування відхилень у психофізичному розвитку дітей під час освітнього процесу
Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти.Керівництво для тренерів
Програми, які мають позитивний експертний висновок ОЦППСР ПОІППО
Допоможемо дитині разом. Обстеження дітей з особливими освітніми потребами. Методичний прсібник. Напрацювання творчої групи
Допоможемо дитині разом -2. Обстеження підлітків з особливими освітніми потребами. Методичний посібник. Напрацювання творчої групи
Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами. Методичний посібник. Напрацювання творчої групи
Психолого -педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. План-схеми програм. Напрацювання творчої групи
Діти з особливими потребами в школі: Психолого-педагогічний супровід/Ольга Романова
Обухівська А.Г., Ілляшенко Т.Д., Андрусишина Л.Є. Методичні рекомендації з окремих аспектів діяльності практичних психологів і консультантів ПМПК. Методичні рекомендації
Обухівська А, Ілляшенко Т., Жук Т. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі
Єфімова С.М. Налагодження партнерських стосунків з родинами
Тараченко О.М., Найда Ю.М. Врахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з особливостями психофізичного розвитку в процесі навчання
Колупаєва А.А., Найда Ю.М. Здійснення процесу оцінки та розробки індивідуального навчального плану
Заєркова Н.В., Трейтяк А.О. Інклюзивна освіта від "А" до "Я". Порадник для педагогів і батьків
Особливості пізнавальної діяльності дітей з розумовою відсталістю та корекційні прийоми
Особливості роботи з дітьми з ДЦП
Варіант індивідуальної картки дитини з особливими освітніми потребами
Корекційні прийоми при роботі з дітьми, які мають порушення емоційно-вольової сфери
Поради по роботі з дітьми з аутизмом
Розробка та реалізація корекційно-розвиткових програм в роботі з дітьми з ООП праціниками психологічної служби закладів освіти Полтавської області. Методичні матеріали
(затверджені експертними комісіями при ОЦППСР ПОІППО та інших обласних центрів України)Обухівська А, Ілляшенко Т., Жук Т. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі
Єфімова С.М. Налагодження партнерських стосунків з родинами
Тараченко О.М., Найда Ю.М. Врахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з особливостями психофізичного розвитку в процесі навчання
Колупаєва А.А., Найда Ю.М. Здійснення процесу оцінки та розробки індивідуального навчального плану
Заєркова Н.В., Трейтяк А.О. Інклюзивна освіта від "А" до "Я". Порадник для педагогів і батьків
Особливості пізнавальної діяльності дітей з розумовою відсталістю та корекційні прийоми
Особливості роботи з дітьми з ДЦП
Варіант індивідуальної картки дитини з особливими освітніми потребами
Корекційні прийоми при роботі з дітьми, які мають порушення емоційно-вольової сфери
Поради по роботі з дітьми з аутизмом
Розробка та реалізація корекційно-розвиткових програм в роботі з дітьми з ООП праціниками психологічної служби закладів освіти Полтавської області. Методичні матеріали
Банк корекційно-розвиткових програм
Методичні рекомендації щодо використання в роботі корекційно-розвиткових програм. План-схема. Методи роботи.
Знаю.Бажаю.Вміію. Корекційно-розвиткова програма для дітей молодшого шкільного віку з ЗПР зі СДУГ. Автор-укладач. Панченко Д.С. Рекомендована експертною комісією при ОЦППСР ПОІППО. Протокол №20 від 13.04.2017р.
Програма корекційно-розвивальної роботи з молодшого шкільного віку з ГРДУ. Автор-укладач Оклей-Проданюк О.В.
Корекційно-розвивальна програма розумової діяльності та пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку із ЗПР
Логоритміка. Програма для дітей з важкими порушеннями мовлення
Програма для дітей з дігнозом "ранній дитячий аутизм" та аутичними проявами в поведінці
Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів із ЗПР
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком". Бібліотека
Школа для кожного. Навчальний посібник
Освіта дітей з особливими потребами
Корекційні програми осіб з особливими потребами
Програми з корекційно -розвиткових занять для дітей з затримкою психічного розвитку
Інклюзивна освіта http://nmcio.ippo.kubg.edu.ua/
Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого -медико-педагогічної консультації. Посібник
Корекційна освіта http://kos.ippo.kubg.edu.ua/
Навчальний посібник О.В.Гаврилова "Особливі діти в закладі і соціальному середовищі"
Немає коментарів:
Дописати коментар