21 квітня 2021 року на базі Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація змісту освіти в контексті полікультурного середовища та формування інклюзивної компетентності в сучасній школі"(посвідчення про реєстрацію УкрІНТЕІ №104 від 27.01.2021). В секції "Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти" учасників були представлені 22 тези 27 учасників конференції. Під час онлайн засідання секції з доповідями виступили: Зюман Людмила, методист Кременчуцького навчально-методичного центру"Визначення категорій дітей з особливими освітніми потребами", Задорожна Наталія, практичний психолог Кременчуцької початкової школи №15 "Система роботи практичного психолога в групах з порушенням мовлення", Писаренко Тетяна, практичний психолог Кременчуцького закладу дошкільної освіти (ясла – садок) №82 "Формування та розвиток базових передумов пізнавальної сфери дітей старшого дошкільного віку", Пронякіна Ольга, практичний психолог Кременчуцької гімназії №16 "Арт-терапевтичні технології як засіб корекційно-розвиткового впливу на дітей з особливими освітніми потребами", Бордюг Єлизавета, практичний психолог Кременчуцького закладу дошкільної освіти (ясла – садок) №34 "Особливості дитячого малюнка та його роль у розвитку дитини", Островська Тетяна "Облаштування ресурсної кімнати як один з пріоритетних напрямків створення інклюзивного освітнього середовища у закладі освіти", Хорольська Оксана, практичний психолог Кременчуцького ліцею №6 «Правобережний» "Особливості процесу стигматизації дітей з певними типами психофізичних порушень в освітньому середовищі".
Немає коментарів:
Дописати коментар