23 листопада 2017 року на базі Кременчуцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 з поглибленим вивченням англійської мови відбулось пленарне та секційні засідання І Міжнародної науково-практичної конференції "Модернізація змісту освіти в контексті полікультурного середовища".
В матеріалах конференції в секції "ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ"опубліковані 23 тези доповідей, а саме:
1. ДІАГНОСТИКА ТА АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
Доповідач Андрейко О.А.
Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №1
2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ПІДЛІТКІВ У ВІРТУАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ
Доповідач Вишинська Т.І.
Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня - колегіум» №25»
3. ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ
Доповідачі: Глуха Г.Я.,Гавяда В.В.
Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро)
4. «ЖИВА МОДЕЛЬ» СПОНТАННОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ СТЕРЕОТИПІВ У КЛЮЧІ ЕКОФАСИЛІТАТИВНОГО СУПРОВОДУ ВЧИТЕЛЯ
Доповідач Давидова О.В.
Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей» № 30 імені Н.М. Шевченко
5. НАВЧАННЯ БАТЬКІВ КОНСТРУКТИВНИМ НАВИЧКАМ ВЗАЄМОДІЇ З ДИТИНОЮ ТЕХНОЛОГІЯМИ ГЕШТАЛЬТ-ТЕРАПІЇ
Доповідачі: Живолуп Л.В.
Кременчуцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10 з поглибленим вивченням англійської мови
Кузнякова С.Л.
Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №18
6. DZIECKO Z NADPOBUDLIWOŚCIĄ PSYCHORUCHOWĄ – ADHD
Доповідач Przemysław Ziółkowski
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy (Polska)
7. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Доповідач Жолубак А.В.
Кременчуцька вечірня (змінна) школа №3
8. ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Доповідач Задорожна Н.В.
Кременчуцький навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І ступеня №15-дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу
9. ПРИЧИНИ ТА СИМПТОМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ
Доповідач Заріцька А.В.
Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №22
10. ШЛЯХИ ПРЕВЕНЦІЇ СИНДРОМУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ
Доповідач Кобеляцька О.І.
Кременчуцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням фізичної культури та основ здоров’я
11. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Доповідач Кравченко Ю.С.
Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №23
12. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Доповідач Кухаренко Л.Я.
Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей» № 4
13. РОЛЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Доповідач Левченко В.В.
Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
14. ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНІК У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Доповідач Литкович О.І.
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №73 Кременчуцької міської ради Полтавської області
15. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ НАСИЛЬСТВА У ШКОЛІ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Доповідач Островська Т.Ю.
Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20
16. ПРОФЕСІЙНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Доповідач Панченко Д.С.
Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19
17. АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ САМОПІЗНАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ПЕДАГОГА
Доповідач Петриченко К. Ю.
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №34 Кременчуцької міської ради Полтавської області
18. КІНЕЗІОЛОГІЯ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Доповідач Писаренко Т.М.
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 80 Кременчуцької міської ради Полтавської області
19. БАТЬКІВСЬКИЙ КЛУБ ЯК ОДНА З ФОРМ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З БАТЬКАМИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Доповідач Поляцкова Н.С.
Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – різнопрофільна гімназія» № 5 імені Т.Г.Шевченка
20. АСОЦІАТИВНІ КАРТКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Доповідач Пронякіна О.І.
Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16
21. КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ШКІЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Доповідачі: Проценко Н.М.
Кременчуцька загальноосвітня I–III ступенів № 27
Мошковський В.Ю.
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
22. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО СЛУЖБИ В АРМІЇ ЮНАКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ
Доповідач Хорольська О.О.
Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня-різнопрофільна гімназія» № 6
23. ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ДНЗ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Доповідач Чорноволенко Л.В.
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №25 Кременчуцької міської ради Полтавської області
На засіданні секції до присутніх з вітальним словом звернулась Коротка Зінаїда Григорівна, методист центру психологічної служби Кременчуцького міського науково-методичного центру, виступили Чорноволенко Людмила Вікторівна, практичний психолог Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №25 Кременчуцької міської ради Полтавської області, Писаренко Тетяна Миколаївна, практичний психолог Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 82 Кременчуцької міської ради Полтавської області, Поляцкова Ніна Степанівна, практичний психолог Кременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-різнопрофільна гімназія» № 5 імені Т.Г.Шевченка, Хорольська Оксана Олександрівна, практичний психологКременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-різнопрофільна гімназія» № 6, Панченко Дмитро Сергійович, практичний психолог Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 19, Островська Тетяна Юріївна, практичний психолог Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20, Кобеляцька Оксана Іванівна, практичний психолог Кременчуцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 з поглибленим вивченням фізичної культури та основ здоров’я. Практичні психологи відзначили необхідність проведення подібних конференцій для обміну досвідом роботи. Всі учасники конференції отримали сертифікати учасника конференції.
Немає коментарів:
Дописати коментар